Első ránézésre - Steins;Gate és Robotics;Notes


Fú.. mielőtt elkezdenék írni is valamit.. :D A Steins;Gate animét már befejeztem, 1 napig tartott az a 24 rész xD És a Robotics;Notes animében is a 8. résznél tartok, de azért megérdemelnek 1 ilyen "Első ránézésre" féleségű bejegyzést. :D

Steins;Gate:

Őszinte leszek, vonakodva akartam elkezdeni ezt az animét.. ismertetőt nem igazán olvastam róla, és az animéből lévő pillanatképek miatt is éreztem úgy hogy nekem ez így.. nem, nem fog tetszeni. Bár igen, azóta nagyot tévedtem. :D Az első részéből nem igazán értettem semmit, mindig azokon a kérdéseken filóztam hogy (SPOILER kicsit): "Ez most hogy is van? Nem emlékszik hogy beszélt volna vele, majd az emberek is eltűnnek? És mit látott a tetőn?".. na szóval ennyit hagyott meg bennem az első rész. Nagyon sok megválaszolatlan kérdés merült fel bennem az anime nézése közben, ami bár igaz hogy utólag a legtöbbre választ kaptam, mégis gondolkodtam rajta percekig, hogy vajon mi lesz a végkimenetele ennek az egésznek. De gondolom ti erre nem vagytok kíváncsiak. :D Akkor kicsit az animéről: nem sokat árulok el vele szerintem hogy az anime központi témája az időutazás. Ebben a korban sokat feszegetik ezt a témát. A mi kis főszereplőnk, Okabe Rintarou egy "őrült tudós", aki meglepően élénk fantáziájával újból és újból elámít bennünket.. hogy hogyan létezhetnek ilyen tudósok, akik ennyire NEM értenek a munkájukhoz (Ráadásul még 1 mikrója is van neki).

Eddig szerintem a Steins;Gate (vagyis már befejeztem, szóval összességében): Egy nagyon akció dús, érzelmekkel teli, izgalmas anime, mindenkinek csak ajánlani tudom. :D Főleg aki nagyon benne van az időutazás témában. xD

Robotics;Notes:


Mint mondtam még csak a 8. résznél tartok, szóval megpróbálom türtőztetni magam a spoilertől. :D A felállás egyszerű, van egy fiatal tagokból álló csapat (ami először 2, de majd növekszik), akik tagjuk a Robotika klubnak. A klub foglalkozása egyértelműen -mint a nevéből is kiderül- a robotok. :D Jó volt az első rész, se nem túl unalmas se nem.. áh, izgalom azért volt benne. :D No de, az anime tényleg ennyire vidám természetű, vagy még tartogat számunkra meglepetést?:D Nézzétek meg, mindenképpen.^^

Nos, ennyi lenne.. :D Mind a 2 anime nagyon megtetszett nekem, így nektek is csak ajánlani tudom.

NÉZZÉTEK MEG MINDENKÉPPEN! MUHAHA!xD
Írta: `Kei

Megjegyzések

  1. Én már régóta meg akarom nézni a Steins;Gate-t, de időhiányban szenvedek, valamint a "pontosvesszős" sorozatokat szépen sorjában akarom kivégezni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Chaos;Head, Steins;Gate, Robotics;Notes.. bár nem tudom hogy a Myself;Yourself animének is van-e köze ezekhez, de sok sikert. :D Személyszerint a Chaos;Head nem igazán tetszett.

      Törlés
    2. Igenigen tudom, hogy így vannak sorba :P
      Amúgy a Myself;Yourself MAL-on és AA-n nincs összekapcsolva a többivel szóval nem hiszem, hogy az idetartozna.
      Én meg úgy vagyok vele, hogy mindennek adok egy esélyt ami kicsit is jónak tűnik, max dobom vagy egy év alatt nézem meg :D

      Törlés

Megjegyzés küldése