Konohai szerelmesek - Konoha high school




  Szereted a Narutot? Vagy épp ellenkezőleg: utálod, mert sok benne a felesleges harc? Szereted z iskolában játszódó történeteket? Na akkor szinte biztos, hogy imádni fogod a Konoha High School történetét, ami egyesíti a Naruto és az iskolás történetek legjavát.

  A történet valahol ott kezdődik, hogy Sakura szerelmes gondolatait halljuk. Ez eddig nem szokatlan, hiszen a Narutoban is volt ilyen, de most a folytatása az, hogy Ino és Hinata bátorítja arra: valljon szerelmet neki. Sminkelés közben megjelenik Karin, az undok de népszerű lány, és egy kis csetepaté után Sakura Sasuke ölében végzi. Ezután jön egy majdnem randi a plázában és összejön Sasukével.
  Persze ott van Naruto is, akinek legjobb haverja Sasuke, és aki Hinata szerelmére döbben rá, majd később meg is küzd érte, és ne feledjük az iskola szerelmespárját sem: Inot és Sait.
  A történetben megjelenik Itachi is, az okos, külföldön tanuló bátyus, aki amikor itthon van, szeretett Sasukéjével van, vagy áthívja a sapnjait egy bulira. Így ismerhetjük meg Sasorit, és Deiderát, akik még fontos szereplők lesznek a történetben.
  Ami érdekes a mangában, hogy bár a sima Naruto történését dolgozza fel azokkal a csatákkal (például Naruto vs. Kiba, vagy Naruto vs. Neji) amik megoldása szépen kivitelezett, mégis ahhoz képest sokkal idősebbek  szereplők, és sokszor látunk Shippuudenes szereplőket is: ilyen az első részben Karin, vagy Itachi és spanjai (a Shippuudenbeli nevükön az Akatsuki)
  A másik érdekesség, hogy a karakterek jellegzetességei megvannak, de mégsem olyan, mint a Narutoban. Ilyen például Sasuke is, akit én annyira nem szeretek a Naruto történetében, viszont a KHS-ban nem csak érdekes, de sok helyen szexi, és valamennyire barátságosabb is.
  A rajzolás jó, sokszor a szereplők nagyon hasonlítanak az erdetire, de sokszor egy kicsit megváltoztatják őket. A jellegzetességek (mint a nyakláncok, hajviselet, jelképek) megtalálhatóak lesznek itt is, valamilyen formában. Minden szereplő jól felismerhető, van akinek a Narutobeli énjét egészen egyedien értelmezték újjá (ilyen Sasori, aki bábokkal foglalkozik és előadásokat meg szakkört is tart) Személyiségük sem változik, csak egy-két szereplőnél hogy illeszkedjen a történetbe történik váltás (pl Sasuke barátságosabb, vagy Sasori enyhén perverz)
   A manga összesen 8 fejezetes, és magyarul is megtalálható a: www.akasaku-sakura.eoldal.hu oldalon az animéje most készül, meglepően jó animációval eddig 2 videót élt meg és teljesen ugyanolyan, mint a manga (de fordítását még nem találtam). Ne tévesszen meg senkit, ha talál ilyen nevű videót több helyen, mert ugyanilyen néven fut egy magyar rajongó videói is (ami igazán eltérő a KHS-tól)
  Amikor én először találkoztam  a Konoha High School névvel, egy lány keresett fejpántot hozzá. Amikor megláttam a képet Narutoról, rögtön azt gondoltam: nekem ezt látnom kell. Mikor olvastam, nem tudtam letenni  és szerintem más fogja tudni, annyira jó. Minden, ami a Narutoban nem volt olyan jó, itt tökéletes lett, még akkor is, ha némelyik jelenet furán veszi ki magát (Naruto és Sasuke kicsinek játszanak)  Minden benne van, ami a fanokat érdekelheti. szerelem, harc, enyhe erotika, jó sok poén, és rengeteg-rengeteg szereplő. Nekem nagyon tetszett, és remélem másoknak is ennyire fog majd. 

Megjegyzések